28-11-2022
Notulen ALV en de Grote clubactie

Beste leden en ouders / verzorgers van leden,

Op 17 november hebben we de Algemene LedenVergadering gehouden. Ik heb vandaag de notulen op de website geplaatst. Dus kon je die avond niet en ben je wel benieuwd wat er besproken en besloten is en hoe de club ervoor staat? Duik gerust even in de notulen. Ze staan onder het kopje downloads.

Verder is de verkoop van loten voor de Grote Clubactie ten einde en hebben we een dik verdiende winnaar van de friet en snacks. Het mix 6tal (mix O9-1) heeft overtuigend gewonnen en met hen gaan we een datum plannen om de prijs in ontvangst te nemen.

We hebben een mooi bedrag opgehaald van net iets meer dan € 1000,-. De wens is er voor een box, die we kunnen gebruiken bij evenementen, maar ook begint het koffiezetapparaat kuren te krijgen. We zullen dus even goed gaan bekijken hoe we het bedrag goed in kunnen zetten, maar dat gaat zeker lukken!

Dank jullie wel voor de verkoop van de loten. Voor de club is dit echt van groot belang!

Met vriendelijke groet,

Nathalie Verstegen