18-1-2023
Oberen tijdens het pronkzittingsweekend

Beste leden en ouders van leden,

Het is weer zo ver! Eindelijk kan voor het eerst carnaval in 2023 weer "normaal” doorgaan. Dit betekent ook dat het pronkzittingsweekend, een weekend voor carnaval, door kan gaan.

Als hockeyclub mogen wij daar de horeca ondersteunen en daarmee kunnen we voor de club een heel mooie en belangrijke bijdrage ontvangen. Wellicht hebben jullie dat eerder gehoord in de Algemene Ledevergadering of gelezen in de notulen. Dit is ECHT heel belangrijk voor de club.

Wat we zoeken is het volgende:

-          Vrijdagavond 10 februari (van ca 18.30 tot 23.30 uur) oberen tijdens de pronkzitting

-          Zaterdagmiddag 11 februari (van ca 13.00 tot 17.00 uur) oberen tijdens het knarrenbal

-          Zaterdagavond 11 februari (van ca 18.30 tot 23.30 uur) oberen tijdens de pronkzitting

-          Zondagochtend 12 februari (van ca 10.30 tot 13.00 uur) oberen tijdens het carnavalsconcert

-          Zondagmiddag 12 februari ( van ca 13.00 tot 17.00 uur) glazen ophalen tijdens de prinsenreceptie

Voor de meeste momenten is wel een minimum leeftijd van 18 jaar vereist i.v.m. het uitserveren van alcohol. Op zondagmiddag mag je al komen helpen als je 15 jaar oud bent.

Het is geen zwaar werk en de reactie van de leden die eerder hebben geholpen, is dat ze het erg leuk hebben gevonden. Natuurlijk mag je tijdens de avond ook blijven hangen tijdens de Afterparty.

Kunnen we op jullie hulp rekenen? Ook hier maken vele handen licht werk. Dus vraag ook in jouw omgeving. Stuur een mailtje naar [email protected] en geef daarin aan wanneer je kan komen helpen. Dank jullie wel vast!

Met vriendelijk groet,

Nathalie Verstegen