Sponsoring clubkleding

Hoe mooi is het om uw bedrijf te presenteren op de shirts van een enthousiast hockeyteam?

Bij HDL bestaat de clubkleding uit een Bordeauxrood Reece shirt met clublogo, bordeauxrode kousen en een zwarte korte broek of rokje. Uw logo kan voor op de borst komen te staan!

Teamsponsoring:

U sponsort een team voor minimaal 3 jaar. Kiest u bijvoorbeeld voor het sponsoren van D2, dan sponsort u 3 jaar dit team, ook bij wisselingen van spelers. Op deze manier bereikt u meer spelers en ouders van HDL en gaan uw shirts 3 seizoenen mee. Leden krijgen deze shirts in bruikleen.

Aanschaf shirts:
Als sponsor betaalt u de teamshirts, welke 3 seizoenen door het team gedragen worden. De rokjes / broeken en kousen schaffen onze leden zelf aan. Per team worden 15 stuks aangeschaft, zodat we altijd een reserve exemplaar hebben. De aanschaf van deze shirts kost ongeveer € 450 incl. BTW.

Wat doen we nog meer voor u?
Als teamsponsor presenteren we uw bedrijf ook op onze narrowcasting in de kantine. Daarnaast vermelden we u in ons online clubblad Sjoet!, we presenteren u graag op een creatieve manier via social media en uiteraard vermelden we uw bedrijf op onze website.

Combi deal met een sponsorbord?
Wilt u naast teamsponsor uw bedrijf ook presenteren naast het veld van HDL? Dan bieden we u graag een mooie combi deal. Voor een sponsorbord betaalt u dan € 100 ipv € 150.

Interesse?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met de sponsorcommissie, t.a.v. Jasper van Doorn.

( Deze sponsoring wordt gestart vanaf mei 2021, dus nog niet alle teams van HDL hebben op dit moment een teamsponsor. )